MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Thursday, February 17, 2011

Pilihanraya Kampus..

Hye..
Selamat petang semua..

Mesti di universiti2 di Malaysia ni sibuk ngn Pilihanraya Kampusnya..
tak terkecuali u ak nie..
bahang pilihanraya mula terasa..
tapi ak tak berapa nak kisah tentang itu semua..
ak tak kisah tentang Pro-A atau Pro-M atau segara pro2 yg ad kat u nie..
sapelah ak nie..
hanya penonton di tepi padang..
ak bukan pemain-pemainnya..


Actually nak sgt terlibat ngn kepimpinan universiti nie..
tp ak sedar akn kekuatan kelemahan driku..
xm0 la jd time2 kat sek0lah dlu..
dek krn tamak jawatan..
sume ak nk b0l0t..
pelajaran ak aku abaikan ..
terkubur cita-cita aku nk jd d0ktor peribadi mak aku..
haha..~


actually ak xleh buat 2 keje dlm satu mse..
ape 0rg kata..
menyelam smbil minum air..
ak x b0le daa..
lemas aku nnt..

masuk blik tajuk pilihanraya kampus..



ada benda yang ak x suka sgt ngn pilihanraya kampus kat u nie..
kata Universiti Dalam Taman..
nak lestarilah ape lah..
tp tiap2 pagi jer ade lar kertas2 yang bertaburan di bwah pintu..
Undilah saya..Undilah saya..Saya bakal mengubah dunia *contoh jer yer*

hah lagi satu..
depa duk tagged la gambar depa tu kat aku..
bila 0rg c0mment maka penuhlah notificati0n ak..
ad0yai..
jenuh ak nk me'rem0ve'kannya..http://www.emocutez.com

akhir sekali..
mestilah pada hari rapat umum..
bakal2 pemimpin nie duk menjerit-jerit mencanang nama mereka untuk meraih undi..
bising tau tak..!!
susah aku nak pay attenti0n mse study *bajet k0 study la*
tu tahun lepas la..
tahun nie aku tak tau camne..



TUNGGU & LIHAT..

eh..sebelum ak nk blah nie..
kepada semua cal0n2 yang bertanding, aku d0akan k0rang semua berjaya..
nnt dah jd MPP jgn plakk nk hidung tinggi..
Igtlah pencapaian anda kerana kami yang mengundi..

eh..ada lagi..
aritu ak tep0n mak aku..
ak bgtau la xtau nk undi sape..
ramai k0t yg ak x knl..
mak ak ckp..
undi jerk yg muka cantik ngn hands0me..
So bakal2 MPP sekalian..
sila2lah make-up diri anda..
haha..~~
http://www.emocutez.com




2 comments:

Miszeifa Salahuddin said...

waahhh.. meriahnye, kampus ak habuk pun x de... walaupun nxt week mgundi btg banner, flyers stu pun x de.. hari2 mcm hari biasa..

Unknown said...

bl0m lg k0t..

My Ping in TotalPing.com