MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Sunday, February 6, 2011

Dah Hari Ahad Rupanya..(^_^)

Selamat Pagi..(^_^)*dah nak tgh hari ni b0odak..haish..*

Sedar tak sedar dah hari Ahad rupanya..
Ini bermakna malam nie ak ak berangkat pulang ke USM..
sekejap jer rasenye cuti nie..
waa..nak cuti  lagi..
banyak plan yg ak rancang mse cuti nie tergendala..
ha3~
apa nak buat banjir punya hal..

2 hari lepas ada majlis kat umah at0k..
Majlis bercukur Suri Iman Rania..anak ak nye cousin..
so adalah beberapa helai gambar ak nk hidang kat k0rang..
selamat..http://www.emocutez.com







huh..Jam2 terakhir berada di rumah..haish..


1 comment:

Miszeifa Salahuddin said...

waahhh.. cutenye baby...
ap2 pun selamat kembali ke universiti... blaja dn jgn nk ingt holiday je hihhiii walaupun ak masih x percaya hr ni hr ahad huhuhuuuu esok isn bububuu