MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Sunday, February 20, 2011

Hantu Kak Limah Pengaruhi PRK

Salam Petang Ahad..
Seperti yang ak cerita dlm entry yg lepas..
Rapat umum untuk pilihanraya kampus mesti membuatkan terganggu untuk study..*nie study bt0l2 yer..ad test hari Isnin dan Selasa nie*
Masa ak menulis entry nie pon, masih ad duk jerit2 naik kete, Undilah saya..Undilah saya..*contoh jerk yer*
http://www.emocutez.com

Seperti tajuk entry ak di atas nie..
Filem Hantu Kak Limah arahan Mamat Khalid amat mempengaruhi PRK pada kali nie..
Mana taknya...
siap nyanyi lg lagu..
Injit-injit semut sapa sakit naik atas2~
ad0yai..
http://www.emocutez.com

dan ada juga angkat tangan sambil berkata
" Kita Bak0 Jer"
http://www.emocutez.com
untuk pengetahuan korang, nie bukan omongan k0song saja tau..
Nah buktinya,



Cis..!! 
boleh mengancam keselamatan penghuni hostel nie tau..
Dah la ak menginap kat sini..
Klau terjadi kebakaran macam mana..
ak dah la tak pernah turun latihan kebakaran..*en ada time first year*
hisy..geramnyer..
http://www.emocutez.com
Nnt ak boikot tak nak undi baru tau..


7 comments:

ain said...

alamakksss!!! diorg bakar btol2 lah...

izwanyusof said...

politik..

nurul_diya m. nor al-haj said...

ain :: mmg bt0l2..mengancam nyawa jer..

izwanyusof :: nie bru politik kampus..mcmne klau politik di luar kampus plak..hu2

eelobor said...

wah....semakin teruk nie. boleh tahu kat berlaku kat mana?

farhana masdo said...

follow me bck yaa .. politik kahh ?? HAHA

Rahwana said...

Ni baru Undi hantu

nurul_diya m. nor al-haj said...

ha3~