MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Sunday, February 13, 2011

Makan Untuk Hidup VS Hidup Untuk Makan

hye selamat siang..
ibu-ibu, bapak-bapak..
haha2~

mood : tersampuk sinetr0n Indonesia..*bila masa k0 tgk tv nie*

b4 aku nak merepek panjang2 nie, ak nk tny k0rang,
k0rang hidup untuk makan ke makan untuk hidup..??
hah jawablah..!!http://www.emocutez.com


Mesti ramai yang akan jawab makan untuk hidup kan..kan..kan..??
ak berani kerat jari rmbut kalu k0rang kata tak..
ha3~http://www.emocutez.com


tp klau k0rang tanya ak, ak mesti jawab ak hidup untuk makan..*buat mse sekrang laa*
Selagi ak sihat dan mampu nak mkn sedap2, selagi tu la ak nak try sume jenis makanan selagi halal..
dek kerana prinsip ak nie k0t buatkan badan aku membesar seperti bel0n..
ha3~


Balik cuti sem yg lepas, mama tegor ak..
kurangkan la mkn..kurus cm dulu kan ok..
nie x, asl blik umah je hari2 nk mkn KFC..
klau nk kurus senang jer, ubah prinsip mkn tue..
ha3~http://www.emocutez.com


ok la mama,
anak mama nie pown rse bdn die dh semakin membulat..
tp klau ikut BMI dh berat bdn IDEAL nie..
ha3~






Gemuk sgt ke aku..???
Since mama dh ckp ak gemukss membesar..
terpaksalah ak kurangkan mkn..
huahua..http://www.emocutez.com


J0m ramai2 pakat lupakan makanan..*errkk x mati ker*
haha~
exercise pon jgn lupa ye kengkawan..


p/s :: pulun lagi satu saimen..chay0k NADDY..


2 comments:

Miszeifa Salahuddin said...

eeewww.. gemuk ke? sejak bile ko gemuk ni? tipula hahhaaa ap lg... jom la jogging..

nurul_diya m. nor al-haj said...

j0m..j0gging atas katil..ha3~