MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Sunday, August 7, 2011

Ramadan 5 ~~ Turun Harga...

Salam semua..

Tak tau nak update tentang ape...
J0m aku cerita tentang Bazar...
Hari kelima puasa bersaamaan hari keempat aku buka bazar xde ape yg menarik sangat yang berlaku...
Cuaca hari tu sangat la panas...
klau cuaca panas nie, badan aku mudah letih...
penat la sungguh....
http://www.emocutez.com


tetiba bunyi satu letupan yang kuat...
b0oooom...
terkejut yang teramat sangat la aku sehingga tepung untuk membuat r0ti jala tertumpah...
dan lebih menyayatkan hati....tangan aku terkena kuali yang tersangat la panas...
http://www.emocutez.com


Hisshhhh...Pak Cik nie...tak agak2 nak main mercun kat situ agaknya...
http://www.emocutez.com
die tak tau ke ada ada pesakit jantung yang berniaga kat situ...
sabau je la...


Eh...jap2...kepada bakal suamiku, jangan turunkan harga yer..
maklumlah tangan dah berparut-parut nie...hahahaha*merepek sudah...*
Dahlah...taknak mengarut panjang -panjang....
tatatatata...


http://www.emocutez.com




1 comment:

~~ tEmPe GorEng ~~ said...

ingtkn hrg mknn yg tur0n...!!!!
cisss....cisss....dan cisss agi...!!!