MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Friday, August 5, 2011

Ramadan 3 ~~ Lelaki itu...

Salam semua...
Dalam entri sebelum nie aku nak beritahu aku jumpa seseorangkan...
Seseorang yang aku maksudkan tu adalah budak lelaki yang pernah aku tercium masa sekolah tadika...
Cuba korang bayangkan perasaan aku tetiba jumpa budak tue smula..
http://www.emocutez.com
Arrrggggghhhhh....
aku rasa macam nak lari jer...
http://www.emocutez.com

Tapi nak buat macam mana...
die berniaga kat bazar sama cam aku...
Dushhh...dusshhhh...
Dah tak nak cite pasal tue...

Jom cite pasal bazar plak...
masuk hari nie...dah 2 hari hujan..
huhu2~
makanya ramailah penduduk Felda Lenga ini tak keluar rumah..
dan menyebabkan pendapatan aku berkurang..
tapi takpe..
lebihan makanan semua mama bagi kat jiran-jiran..
s0, tak mmbazir sangat la kan..

Dah lah..
tak tau nak tulis apa lagi...
Tatatata...
http://www.emocutez.com





2 comments:

say to easy=) said...

mesti maluu kn jmpa budak laki tu..xpe2 wat cool n selamba badak je kalo jmpa lg.hehe

nurul_diya m. nor al-haj said...

mmg tersangat la malu.....