MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Tuesday, August 23, 2011

Ramadan 22~~IftAR wITH mY fRiEND...

aS-Salam..
http://www.emocutez.com
Dah masuk fasa akhir Ramadan...
Rasa kejap je masa berlalu...
dan ini bermakna lagi 2 minggu aku akan kembali menjadi anak perantau..
merepek sudeyy...~~

Nie aku nak cerita...
tadi aku pi buka p0se ngn kawan2 ex-BM...


nielah sebahagian drpd kwn2ku..
ekceli bukan sebahagian...cuma suku je k0t...huhu2~
yang lain tak dpt j0in...
mula2 plan 8org yang nk pi...
last2 tinggal 6 0rg jer...


6 orang pon 6 orang la...
janji perot kenyang....
menu2 yang menjadi pilihan kami adalah...

1. Air Teh 'O' panas satu jug
2. Air Tembikai Laici satu jug
3. Nasi putih 7 pinggan..lagi satu Pipah punya...tapi tak datang
4. Kailan goreng ikan masin
5.Telur dadar
6. Ikan siakap masak 3 rasa
7. Kerang masak sambal
8. Udang black paper
9. Sotong goreng tepung
ketam je takde..http://www.emocutez.com

Bayak tak...banyak tak...
Jangan risau kami tak membazir punya...

0key...
hari nie tak pi terawikh...
depa ajak r0nda2 tanjung..
s0 pegilah jugak..
tp 20 minit jer...tak lebih dan tak kurang...
mana boleh lebih2..
nanti aku kne balik umah sens0rang dengan jalan yang gelap dan dikelilingi dengan ladang sawit di kiri dan kanan jalan...ewwww...
aku bukan takut hantu...
tapi mana tau ade kenderaan bergerak tanpa orang kat dalam..
seriau aku dengarr.....
http://www.emocutez.com




Balik2 umah jer teng0k mama,abah and nyai tunggu kat luar umah dah...
huhu2~
bangga2 ada orang tunggu..
tu tandanya mereka risau aku keluar rumah malam2~
tapi takpe, dah selamat sampai p0n..

0keylah...
Papai..
http://www.emocutez.com


11 comments:

Anonymous said...

wah! jelez 80 kali!! huhu.. nice pic nady. :)


zincun~

Anonymous said...

wah! jelez 80 kali!! huhu.. nice pic nady. :)


zincun~

Anonymous said...

diya...buat lg 0keh...

ayuzan

nurul_diya m. nor al-haj said...

amboi zin...smpai 2 kali comment...

nurul_diya m. nor al-haj said...

Ayu ~ klau ada kesempatan bole jerr...

Farah Zulkapli said...

Wah kak Nad! buka kat mane ni? Kat belakang BM ke? sabak aur ea, hehehehe. Ada kak Tika ya, kak anis, kak aida mira, kak ayu n kak cheah. sume muke da len meih :)

ayuzan said...

fara...ape yg lain?

ayuzan said...

kami makin cumel ke? haha

mira nur said...

best nyer dapat iftar ngan kawan2. selamat berpuasa~

nurul_diya m. nor al-haj said...

Farah ~ yup kat Sabak Aur...
wah igt kite0rg lgi yer...hihihi

Farah Zulkapli said...

mesti la kite ingat kak nad. Fasi kita tuh, hikhikhik.
Kak Ayu: Muke da lain kot, makin matang, hehehe