MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Thursday, March 31, 2011

Umurku Sudah Meningkat..Wa3~

Hye..
Terasa nak update ini belog plak..
K0rang tau x semalam my birthday yang ke*teet*..


So, saya Nurul Nadia Binti Mohd Nor ingin mengucapkan jutaan terima kasih buat bonda Hjh. Halimah bt Mohamed kerana sanggup melahirkan Diya..


Terima Kasih juga pada ayahanda dan bonda di atas pemberian jan B.U.M yang berwarna merah itu walaupun jam di tangan Diya masih boleh digunakan lagi..


Terima Kasih Mak Su and Cik Akak wish birthday Diya..


Terima Kasih kepada yang berkenaan yang memberi MMS menyanyikan lagu birthday buatku..


Terima Kasih juga kepada rakan-rakan yang ingat my birthday walaupun tanpa reminder dari Facebook..
Sayang korang ketat-ketat..


Dan yang terakhir, Terima Kasih kepada coursematesku yang menyambut birthdayku semalam..
Muchas Gracias..





Nak cerita skit pasal semalam..hak2~
kisahnya bermula apabila Cik Mira mengajakku untuk makan..
Seperti biasa, aku akan ikut jer..
dalam perjalanan aku tanya..
"Ana mana Mira"
"Dia ada meeting kat IK..''


Sampai jer kat Nazri..
Awat dak2 nie ada kat sini..
Fiza, Fida, Suria, Mimie, Bitha, Ika, dan aku nampak ANA..
err..kata pi meeting kat IK..
pelik dah..
dan paling pelik sekali..
Awat Mira dah order makan..
ak konpius...


Abis makan jer, 
tetiba ada cake and korang nyanyi lagu birthday..
err..
Sorry yer klau korang tengok aku macam xde perasaan..
xkan korang nak tengok aku nangis lak kan..


Ada satu benda yang korang kne tau..
Ekceli bondaku mmg suruh aku belanja kawan2 makan..
Ingatkan Mira saja yang bertuah..
Rupa-rupanya korang pon bertuah..
Menyesal tak, tak order banyak2..
ha3~


Sekali lagi, Muchas Gracias korang..
Cake, Cekak pink tue, key chain..
dan juga..
PRINCE FROG..



P/S : Umur itu hanya nombor..


3 comments:

Unknown said...

nadia...selamat hari lahir...happy besday..sanah helwa...may Allah Bless U always..Aminn

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

thanks rai..=)

My Ping in TotalPing.com