MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Thursday, May 21, 2015

Vietnam Part 2 ~ Edisi Gambar sahaja


Assalamualaikum
Entry ini adalah sambungan kepada entry Vietnam Part 1

Pada hari kedua jalan2 di Vietnam kami pergi ke Mekong. Ambil pakej Muslim. Senang, takyah susah-susah fikir mana nak cari makanan halal.
Seawal pukul 7.00 pagi waktu Vietnam kami dah terpacak depan hotel. Sebelum tu pi breakfast dulu.

Perjalanan dari hotel ke Mekong ni agak lama jugak bagi aku. sempat tido. 





Dah sampai jeti ni, maka naiklah bot dan berpusing-pusinglah di pulau-pulau sekitar Mekong ni.

Pulau pertama yang kawi lawati adalah pulau kelapa.. kot ~









Tata.. Kami nak balik..

Total kos ke Vietnam ni RM 1300..
yang mana pada aku agak mahal.. ni gara2 tiket last minit..kalau tak dapat lagi murah..

Apa-apa pun,
Pengalaman ini tak akan dilupakan..  :)

No comments: