MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Tuesday, May 26, 2015

Pokok Tin Pertamaku

Assalamualaikum..

Saje je nak tunjuk pokok buah tin pertamaku..Beli secara online dari Sarawak..packaging sangat mantap sehinggakan pokok yg dalam kotak tu tak terjejas pun..

Sekarang ni, ramai yang dan berjinak-jinak dengan tanaman pokok tin ni.. sapa yang berminat boleh usha FB group Tin Oh Tin.. kat sana ramai sifu yang berkongsi tentang cara tanaman pokok tin ni..

Nanti nak kumpul duit lagi nak beli jenis pokok tin yang lain.. Rasa cemburu tengok pokok tin orang lain berbuah banyak..hehe

Bersamalah kita menanam pokok yang ada di sebutkan dalam al-Quran..

No comments: