MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Saturday, May 23, 2015

Ketagih Shopping Online

Assalamualaikum

Siapa kat sini suka shopping online.. 
Sekarang ni berlambak online market ni..
Siapa tak kenal


Tapi semua ni aku window shopping je..

Ada juga yang shopping thru FB dan Instagram..

Hari ni aku nak kongsi satu lagi website..Maybe ramai je yang dah tau..

Untuk new user korang akan dapat welcome coupon RM10+RM11 kredit..
So,boleh la korang shopping guna coupon tersebut..Selain tu korang boleh download coupon setiap hari..konsepnya siapa cepat dia dapat..



Untuk percubaan pertama aku beli jam casio menggantikan jam aku yang dah jahanam..
Aku order hari Selasa dan hari Rabu barang dah sampai..
sangat pantas..


Jam ni laa aku beli.. sebenarnya aku ada je jam lain tp,jam ni boleh buat lasak sikit.. 

Lepas ni apala pulak aku beli ye..
haha..



No comments:

My Ping in TotalPing.com