MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Tuesday, September 16, 2014

Melawat Orang Meninggal

Selamat Hari Malaysia..
Hari ni juga berita duka diterima family kami. Atok sedaraku kembali mengadap Illahi. Oleh sebab Abah dah melancongkan diri ke Kelantan, maka akulah yang kene bawa Mama datang menziarah keluarga arwah.
Tahniah kepada diriku kerana inilah kali pertama aku melawat orang yang kematian. Mama asyik paksa aku untuk pergi. Dia cakap kita ni kene selalu ingat mati. Mati tu tak kira kat mana-mana. Macam mama ni, kalau bateri kat jantung ni stop mama pun stop la.
Huuuu~
Al-Fatihah buat Atuk sedaraku.

1 comment:

Miss Yana said...

huhu..betul tuh, yana pon sush nak p bila de orang mngal sbb tkut tgok skujur tubuh yg kaku..huhu

psst.. btw folo here..#368