MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Tuesday, September 16, 2014

Abah ke Kelantan

Dari hari tu Abah cakap nak ke Kelantan. Tapi bukan dengan aku dan mama. Dia nak pergi dengan kawan-kawannya. Oleh sebab kami tak dapat ikut maka macam-macam kami lakonkan agar Abah tak jadi pergi..haha~
Mama : Nak gi Kelantan nak buat apa la tu?
Aku : Entah-entah nak pergi sempadan. Abah kan dah buat passport. (Tambah cuka)
Abah : Nak masuk sempadan buat apa pulak. Abah bawak orang yang rajin pergi masjid, tok imam..
Mama & Aku : Hurrrmm.. (tak menjadi strategi)
Apa-apa pun baibai Abah. Moga selamat perjalanan pergi dan pulang. Barang2 yang kami dah listkan jangan lupa beli. Happy Holiday !!


No comments: