MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Monday, October 14, 2013

Abah dan Bantal Rekaan

Salam..
Hari ni hari wukuf..
So, banyak-banyak berdoa pada hari ni..
Semoga segala permintaan dimakbulkan.
Siapa yang berpuasa pun akan dapat kelebihan pada hari ni..

Berdasarkan tajuk entri, ak nk cerita pasal abah dan bantal rekaannya.
Actually abah buat masa pi kursus KH..menjahit adalah salah satu pengisiannya..kan dalam subjek KH ada jahit-jahit..
Before abah pi kursus, mama call ak cakap bilik ak kene selongkar dengan abah..erk pasaipa plak..rupa-rupa abah nk cari reben dengan manik-manik..mmg la takkan jumpa klau bukan tuannya yang cari...hahaha~

Dah ni ak nk tunjuk bantal yang abah jahit..

 

Ni la bantal yang abah buat...simple beno..abah ckp ckg2 lain yg pi kursus tu ramai perempuan...cantik-cantik depa buat..


 

Tengok ni warna-warni je..hihi2~

Dan ada satu modul ni plak, abah yang paling teror. Cikgu yang perempuan pulak terpinga-pinga..


Part ni la abah teror..haha2~
Kete2 ni ada kat rumah..
boleh la ak main..kuang3~

Ok..tu je nak cerita..

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA..


No comments: