MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Thursday, October 11, 2012

Mama penyelamatku...

Assalamualaikum...

Dah agak lama tak mencoret-coret di sini...
Nak cerita pasal semalam...
Ekceli semalam aku kne marah kaw2 ngn abah...
Malas nak cerita atas sebab apa...

Aku ni biasalah, lepas kene mrh habis semua barang ak lempar kat lantai...
Aku tumbuk and tendang dinding tanda memberontak la tu..
Ni la antara perangai buruk aku dr kecil...susah nak diubah...
Ye la kan...Kadang2 ak rasa ak ni kat memberontak..
apa2 yg ak nak mesti ak nk dapat...kalau tak dapat mesti nak merajuk..

Ak sentiasa berdoa moga perangai aku ni boleh berubah...
tp ak rasa SETAN selalu menang...

Kepada Abah: Diya mintak maaf sangat2..
Kepada Mama: Terima Kasih tolong selamatkan Diya dr terus kene marah abah...

p/s : Oleh sebab perangai buruk aku ni lah, aku rasa ak akan kawin lambat...Coz perlulah ak buang perangai buruk ni dulu...Ada kang kalau tak buang laki ak cari bini lain...

No comments: