MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Saturday, April 16, 2011

Sekadar Menghilangkan Tekanan..

Apa kata orang :http://www.emocutez.com
1. 99.9% lelaki amat pandai masak kari.....tapi megi kari saja la


2. Lelaki kadang2 memang suka memasak....tapi amat malas nak basuh periuk belanga serta pinggan mangkuk...

3. Apabila lelaki memasak umpama sedang bertukang umah...bising bukan main

4. Adalah kebiasaan lelaki memasak tanpa memakai baju...pastu, sambil isap rokok plak...

5. Menu utama masakan lelaki adalah telur goreng, sardin, telur goreng dan juga sardin. Tak ketinggalan jugak kicap masin...

6. Jika seorang lelaki yg rajin memasak, anda akan dapati gas masakan akan cepat habis, kerana lelaki memasak selalunya guna api yg kuat...cepat sikit masak

7. Keadaan dapur rumah orang lelaki yang bersepah sepah adalah satu pemandangan biasa yang mempunyai nilai artistiknya yang tersendiri.. ..

8. Dan lelaki tidak akan merungut sekiranya masakan itu dimasak oleh seorang lelaki..tetapi peng'komplen' nombor satu jika makanan itu di masak oleh wanita..
Antara sebab sebab lelaki memasak:http://www.emocutez.com

* Malas nak pegi kedai
* Hampir hampir pokai
* Nak menghabiskan stock makanan yang dah nak expired
* Mental theraphy
* Konon konon nak practice...nanti buleh amik hati pasangan
* Buang tebiat...
Walaupun begitu, chef chef terkemuka dunia masih terdiri daripada kaum lelaki.

6 comments:

Cik Bidadari said...

wahhhh menanggislah lelaki baca entry nie... weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... yg no 1 tu sure dorang yakan

MiSs F.A said...

haha.. betul la sgt..

p4ktani said...

weh mantep nie non haaaaaaaaa mantap" terimakasih

Alan Rizque said...

Terasa-terasa...macam mana boleh tahu ek?

SiS NaD said...

SaLaM ZiaRah DaRi SiS... DaTaNG TeRJaH DaRi BLoG aBaNG BeN... Nak KoTaKaN JaNJi TuK ZiaRaH RaKaN2 BLoGGeRS!~ (^_____^)V

JoM MeRiaHKaN DooNia BLoG MaLaYSia!~ (^_____^)V


P/S : oH!~ aLL aBouT MeN... (-_-")

cik pulau said...

errkk.. haah la.
dah ada rupa biri2 daaa.. huhu..