MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Sunday, July 22, 2012

Ramadhan, 2 : Demam


Hari ni korang berbuka puasa dengan apa???
Mesti masak sedap-sedapkan...
Takpun tunjuk-tuunjuk je kat Bazar Ramadhan...
Hari ni kiteorang dapat rezeki lagi..
Dapat bubur lambuk dari masjid..
Ni laa bubr lambuk tu...Abah ngn kawan die yg masak...

Ada roti lebih..
Mama cakap apa gna mama belikan oven kalau tak digunakan...
So, trylah membuat puding roti..
 Ni laa rupanya...


Semua jenis kekacang yang ada dalam peti ais kutabur..

Dan, yang paling penting, semua makanan di atas nie aku tak makan lagi...
Sebab, apa jenis makanan yang masuk kat mult ni rasa tawar...
al-maklumlah, dilanda kedemaman...
http://www.emocutez.com
Buka tadi pun makan nasi dengan ikan masin je..
kalau ikan masin pun tawar pon ak tak tau laaa...
huhuhu2~

Ingat nak ponteng terawih tadi...
Mama cakap baru 2 hari, dah nk ponteng...
So, pergilah jugak..
Before pergi tu, sempatlah termuntah...
http://www.emocutez.com
Aku dah terkejut...
Muntah merah, DARAH ker??
sekali baru teringat, aku makan buah DRAGON a.k.a PITAYA la td..
aiyakkkk...






http://www.emocutez.com 

Merepek dah...
Okeylah...
Selamat Malam...

 

1 comment:

piko pink said...

slmt berpose..done follo kamu..hit me back