MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Monday, April 23, 2012

Felt Craft Kawanku


Hello...hello korang semua...
Time ada test esok, time ni la aku nak update blog kan...huhu2~
Nevermind...lepas update aku smbung balik hafal karakter-karekter Bahasa Mandarin ni..
Eh..eh...
Korang pernah dengar felt craft tak..
mestilah pernah dengarkan...aku je yg agak ketinggalan kot..
ekceli kawanku ada buat felt craft ni...
kira die buat bisnes la..
Nama dia Ayu..
Ekceli aku tak heran sangat kalau die buat mende2 craft ni...
die mmg tgn seni kot dr sekolah...
Klau bagi aku yang buat, silap-silap aku jahit jd jubah...parahhh... http://www.emocutez.com
Nie ada beberapa ketul hasil tangan die yang aku suka..
Ingat nak suruh die buatkan satu..
tapi nak tunggu balik Muar dulu..
takkan la aku nak suruh die pos ke Penang ni semata-mata seketul dua.
betul tak..




Paling comel kura-kura tu okey...
eh, alamak..
Ayu...Mintak gambar letak kat sini yerr..#ape da, patutnya mintak izin awal2


Gambar lain-lain korang tengok kat FB die yer..
Ayu Zan Craft

Klau berminat boleh runding2 corak serta harga ngn die yer..
Tak salah aku, harga bergantung kepada jenis material dan tahap kesukaran kot..#memandai je aku nie...
ape2 hal cekidaut...

Jom sambuung hafal karekter cina nie..
 http://www.emocutez.com


No comments:

My Ping in TotalPing.com