MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Friday, January 14, 2011

Nah Bace Nie..(^_^)

Kepada sapa yang nak jd pasangan saya..
Sila baca nie..

1.Family is my first priority, s0 awak xbole ambil hati klau saya kurang layan awak..

2.Saya bkn romantik, so awk akan susah nak dengan saya cakap ayat2 yang romantis..=)

3.Selagi kita belom ada ikatan apa2, saya xberhak menghalang awak kawan dengan sapa2 dan sebaliknya..

4.Saya xnak mcm couple lain, pkul 2, 3 pg call, sembang itu ini. Lainlah klau awak nak kejutkan saya untuk buat Qiamullail.

5.Saya agak susah nak menjawab call atau membalas SMS, kerana bil phone saya masih di bawah tanggungan family.

6.Lastly, tlong jgn ikutkan semua kehendak saya coz ini bole buat saya rasa hilang hormat pada awak..

Setakat ini dlu..klau ada tambahan saya akan update..





No comments:

My Ping in TotalPing.com