MENINGGI JANGAN SAMPAI MEMBUANG BUDI, MERENDAH JANGAN SAMPAI TERGADAI MARUAH

Friday, March 5, 2010

thanks t0 abah...


Salam..yes malam td ak telah meluahkan segala tidak kepuasan hati ku..thanks to abah c0z sanggup mendengar isi hatiku..aku bl0m jumpe 0rang lain selain my parents untuk meluahkan segalanya..semakin aku simpan semakin rasa nk pecah dada ini..0rang kate kalu kita nangis b0le beri sedikit kelegaan pada diri..but why aku tak b0le nak nangis nie..nangis lar Nadia..nangis...nangis..!!
Ya Allah..Ya Allah..Ya Allah..Ya Allah..
I need my BM's friend 0r my SMKL's friend..i think i'm very happy with them..
I need space untuk bernafas..
Abah kata hidup nie jangan terlampau pandang kat atas c0z kita tak kan mampu nak capai semua yang ada kt atas tu..But kita mesti bersyukur ngan ap yang kita ada..hidup just pandang bawah and depan sahaja..sesekali jerk b0le pandang kat atas supaya kita ada impian untuk nak capai sesuatu itu..
"meninggi jangan sampai membuang budi, merendah jangan sampai tergadai maruah"
"tabahkan hati,kuatkan iman,tingkatkan amal,teruskan perjuangan"
sekali lagi thanks to abah c0z bg ruang untuk aku megadu padanya n thanks to mama c0z sentisa give supp0rt padaku,sentiasa layan kerenah ak yg sentiasa tak puas dengan hidup n sabar ngan perangai aku..and thanks jugak pada diriku kerana berjaya kawal kesabaran..thanks padamu Ya Allah kerana bagi hambamu ini ruang untuk hidup di muka bumi ini untuk rasa pahit manis kejidupan ini..Syukran Ya Allah..Syukran Ya Allah..




No comments:

My Ping in TotalPing.com